۱۴۰۴ شنبه ۲۵ آبان
معرفی بیمارستان
تاریخچه
ریاست
پیام ریاست
نمودار چارت سازمانی
ملاقات با ریاست
مدیریت
مدیر داخلی
مدیریت خدمات پرستاری
حراست
فناوری اطلاعات
ویژگی ها
اداره بهبود کیفیت
اعتبار بخشی
معرفی اعضاء
برنامه استراتژیک
راهنمای جامع استانداردهای اعتبار بخشی
ایمنی بیمار
کمیته های فعال
قوانین و مقررات
منشور سازمان
حقوق گیرنده خدمت
بخش های درمانی
بخش مراقبت های ویژه
بخش مراقبت های ویژه قلبی ( CCU )
بخش های بستری عادی
داخلی و جراحی عمومی
اطفال و نوزادان
بلوک زایمان
بخش های سرپایی
درمانگاه اورژانس
کلینیک تخصصی حضرت معصومه (س)
بخش بیماری های خاص
تالاسمی
دیالیز
اتاق های عمل
پاراکلینیک ها
آزمایشگاه
رادیولوژی و سونوگرافی
اکو و تست ورزش
اورژانس تحت نظر
واحد های اداری
امور عمومی و خدمات پشتیبانی
امور مالی
آمار و مدارک پزشکی
مددکاری
منابع انسانی
معرفی پزشکان
راهنمای بیمار
نحوه پذیرش بیمار
تعرفه های بیمارستان و هلینگ
بیمه های طرف قرارداد
راهنمای طبقات
منشور حقوق بیمار
رسیدگی به شکایات
آموزش ( پمفلت های آموزشی )
رضایت بیمار
پرسشنامه رضایتمندی بیمار
آدرس
☰
معرفی بیمارستان
▼
▼
تاریخچه
ریاست
پیام ریاست
نمودار چارت سازمانی
ملاقات با ریاست
مدیریت
◄
▼
مدیر داخلی
مدیریت خدمات پرستاری
حراست
فناوری اطلاعات
ویژگی ها
اداره بهبود کیفیت
◄
▼
اعتبار بخشی
◄
▼
معرفی اعضاء
برنامه استراتژیک
راهنمای جامع استانداردهای اعتبار بخشی
ایمنی بیمار
کمیته های فعال
قوانین و مقررات
◄
▼
منشور سازمان
حقوق گیرنده خدمت
بخش های درمانی
▼
▼
بخش مراقبت های ویژه
◄
▼
بخش مراقبت های ویژه قلبی ( CCU )
بخش های بستری عادی
◄
▼
داخلی و جراحی عمومی
اطفال و نوزادان
بلوک زایمان
بخش های سرپایی
◄
▼
درمانگاه اورژانس
کلینیک تخصصی حضرت معصومه (س)
بخش بیماری های خاص
◄
▼
تالاسمی
دیالیز
اتاق های عمل
پاراکلینیک ها
◄
▼
آزمایشگاه
رادیولوژی و سونوگرافی
اکو و تست ورزش
اورژانس تحت نظر
واحد های اداری
▼
▼
امور عمومی و خدمات پشتیبانی
امور مالی
آمار و مدارک پزشکی
مددکاری
منابع انسانی
معرفی پزشکان
راهنمای بیمار
▼
▼
نحوه پذیرش بیمار
تعرفه های بیمارستان و هلینگ
بیمه های طرف قرارداد
راهنمای طبقات
منشور حقوق بیمار
رسیدگی به شکایات
آموزش ( پمفلت های آموزشی )
رضایت بیمار
▼
▼
پرسشنامه رضایتمندی بیمار
آدرس
فناوری اطلاعات
مدیر داخلی
مدیریت خدمات پرستاری
حراست
فناوری اطلاعات
به منظور پشتیبانی از سخت افزاری ها، نرم افزارها، مدیریت و امنیت اطلاعات بیمارستان توسط کادری مجرب متشکل فعالیت می کند. مرکز فناوری اطلاعات بیمارستان به عنوان واحدی مجزا در راستای رسالت و اهداف مشخص از پیش تعیین شده بر تمامی امکانات و تجهیزات رایانه ای بیمارستان از مرحله خرید، نصب، اجراء، تا پشتیبانی نظارت کامل دارد. حوزه های کاری مرکز شامل سخت افزار، نرم افزار، شبکه، مدیریت ارتباطات درون و بیرون سازمانی، امنیت و مدیریت اطلاعات بیمارستانی می باشد
.
اهم فعالیتها و وظایف پرسنل مرکز فناوری اطلاعات عبارت است از:
–
امور سخت افزاری شامل: سرویس و تعمیر سخت افزار کامپیوتر، سرویس پرینتر، تحویل سخت افزارهای کامپیوتری، نیاز سنجی و کارشناسی نوع سخت افزار
–
امور نرم افزاری شامل: نصب سیستم عامل، نصب نرم افزارهای کاربردی، نصب نرم افزار های خاص، تولید و ساخت گزارشات آماری، پشتیبانی و نگهداری از موتورهای پایگاه داده، نرم افزارهای آماری و آموزشی خاص
–
امور
HIS
(سیستم اطلاعات بیمارستان) شامل: آموزش، رفع نقص، نصب نرم افزار
–
امور شبکه شامل: نگهداری شبکه و رفع نقص شبکه، توسعه شبکه، توسعه اینترنت بیمارستان طراحی و بروزرسانی وب سایت بیمارستان، تعریف شناسه کاربری برای کلیه کاربران
استقرار و پیاده سازی نظام جامع انفورماتیک سازمان در راستای سیاست های راهبردی، از وظایف اصلی واحد
IT
می باشد. در راستای وظیفه اصلی این واحد، استفاده از تکنولوژی های روز فن آوری اطلاعات که باعث تسریع در استخراج داده ها، شفاف سازی و نیز صحه گذاری بر درستی داده ها می شود و در دستور کار واحد قرار می گیرد
.
ایجاد، حفظ و نگهداری بستر مناسب انجام امور جاری سازمان، با استفاده از فن آوری اطلاعات، یکی دیگر از وظایف واحد
IT
می باشد. حرکت در جهت تبدیل معیارهای کمی و کیفی به داده ها، در جهت رشد قدرت تصمیم گیری مدیران و در نهایت رسیدن به اهداف عالی سازمان از اولویت های واحد
IT
می باشد
.
حذف کلیه موارد
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
سرخ کوری
سبز کوری
آبی کوری
سرخ دشوار بینی
سبز دشوار بینی
آبی دشوار بینی
تک رنگ بینی
تک رنگ بینی مخروطی
آ+
آ
آ-