۱۴۰۴ شنبه ۲۵ آبان

 رئیس امورمالی 


نام و نام خانوادگی : مسلم علیزاده

شرح وظایف امور مالی

الف: برنامه ريزي، هدايت، هماهنگي و كنترل فعاليتهاي مالي در چهارچوب استانداردهاي حسابداري و حسابرسي و همچنين مقررات و قوانين موجود در آيين نامه و دستور العملهاي مصوب  امور مالي
ب: تهيه صورت هاي مالي ساليانه
پ: ايجاد هماهنگي و نظارت بر پرسنل امور مالي براي انجام كليه امور محوله واحد هاي  زير مجموعه




کارکنان واحد حسابداری
 

نام و نام خانوادگی 

سمت

مهسا عباس زاده

حقوق و دستمزد

علی کریمی افشار

 دریافت و پرداخت

علیرضا اتابیک

کارپردازی و تدارکات

 

 

مسئول واحد درآمد

نام و نام خانوادگی : سامره ابراهیم پور


شرح وظایف واحد درآمد



1)پيگيري و نظارت بر حسن اجراي برنامه HIS (سيستم اطلاع رساني بيمارستاني)
2)تعيين و آموزش منشي بخش هاي مختلف بيمارستاني در جهت ثبت كليه خدمات انجام شده به بيمار و واحد هاي سرپايي و بستري
3)پيگيري در خصوص مطالبات از بيمه ها با جلسات مكرر با سازمان ها و نمايندگان آنها
4)پيگيري در خصوص علل كسورات و شناسايي علل آنها و بازگشت آنها به مسئولين هر بخش در كاهش هر چه بيشتر كسورات
5)تهيه گزارش ماهانه كاركرد پزشكان و پروسيجرها و خدمات انجام شده براي بيماران
6)تهيه گزارش تخفيفات
7)كنترل و نظارت بر به روز كردن قيمت داروها و تجهيزات مصرفي بر اساس قيمت هاي ارائه شده كه در سايت سازمان هاي بيمه گر است .
8)دريافت مابه التفاوت از بيمار در خصوص دارو و لوازم مصرفي كه در تعهد سازمان هاي بيمه گر نمي باشد .
9)برگزاري جلسات آموزش با منشي ها و مددكاري و نمايندگان مقيم بيمه



کارشناسان واحد درآمد

1-مریم آشورزاده
2-مژگان خدادوست


واحد ترخیص

نام و نام خانوادگی : معصومه فرستوده


شرح وظایف واحد ترخیص
 

  • ارائه اطلاعات مربوط به هزينه بستري بيماران با توجه به نوع عمل و نوع بيمه طرف قرارداد

  • ارائه اطلاعات مشاوره اي جهت دريافت معرفي نامه و تطبيق آن با مفاد قراردادهاي بيمه اي فيمابين

  • اعلام مبلغ علي الحساب به بيماران جهت واريز به حساب بيمارستان،  و تاييد واريزي و جه

  • اعلام هزينه هاي بيمار در طول دوران بستري طي برگه هاي استعلام توسط واحد ترخيص

  • صدور صورتحساب  پس از اعلام ترخيص بيمار و صدوربرگه ترخيص

  •      

 

واحد اموال


نام و نام خانوادگی : روزخاتون هاشم زهی



شرح وظایف واحد اموال 


·  رویت کالاهای خریداری شده وتحویل وتحول کالا با حضور کارپرداز وانبار دار
·   تطابق کالا با برگه درخواست،بررسی کالا از نظر صحت،سلامت،صدمه دیدگی ومرغوبیت با حضور کارشناس فنی یا درخواست کننده کالا
·   کنترل تعداد قطعات جانبی کالاها از نظر کیفی وکمی
·  صدور قبض انباروالصاق برچسب اموال
·  کسب اطلاع از جابجایی کالاها وکنترل اموال تحویل شده قبلی از نظرصحت وسلامت در قالب فرم۱۶ هنگام جابجایی کالاهای تحویلی
·  تحویل اموال مورد جابجایی به تحویل گیرنده جدیدواخذ امضاهای لازم
·  به روز آوری فرم های ۱۶،صورت برداری جدید از اموال تحویلی هر شش ماه یکبار
·  تنظیم صورت حسابهای رسیده از روی رسیدهای انبار وثبت مشخصات کامل اموال شامل: کشور سازنده،کارخانه سازنده،مدل،سریال،ابعاد ورنگ
·  ارسال صورتحسابهای رسیده هر شش ماه یکبار به مدیریت امور مالی دانشگاه
·  پیگیری مغایرتهای احتمالی دراموال شبکه تاحصول نتیجه
·  ثبت دفاتر اموال پس از اعلام وصول مبنی بر صحت صورتحسابهای رسیده
·  تنظیم سند انتقال اموال خارج شده از واحد وارسال آن به اداره اموال دانشگاه
·  تهیه صورت حسابهای فرستاده جهت اداره اموال دانشگاه
·  تنظیم فرمهای فروش اموال جهت اداره اموال دانشگاه
·  در صورت سرقت اموال،گزارش به مدیر واحدودر صورت کشف، کنترل از نظر سالم بودن وتحویل از اداره آگاهی
·  اخذ مجوز خروج برای اموال تعمیری از سوی مدیر مربوطه وکنترل آن پس از برگشت
·  اجرای نظام نوین مالی-صورت برداری از کلیه اموال – ثبت درنرم افزار اموال همچنین ثبت کلیه دفاتر اموالی قدیمی وجدید درنرم افزار اموال
·  دریافت حواله انبارهای تحویلی به واحد ها از انبار ها – تفکیک وبررسی حواله انبارهای دریافتی وثبت در حساب بدهکاران وکسر از بدهی انبارها

 

انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-